اقامه ۱۰ شب عزای سیدالشهدا (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

اقامه ۱۰ شب عزای سیدالشهدا (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
پاریاو از برگزاری آیین عزای سیدالشهدا (ع) از ابتدای ماه محرم به مدت ۱۰ شب در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم خبرداد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) غرق در سوگ و ماتم می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: آیین های سالروز شهادت امام حسین (ع) و خاندان مطهرش، از شب اول محرم به مدت 10 شب در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این آیین ها، حجت الاسلام منفرد و رازقی از کارشناسان مذهبی شهرستان جهرم به سخنرانی در وصف قیام نهضت امام حسین (ع) می پردازند.

 

پاریاو ادامه داد: همچنین روضه خوانی و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در ایام محرم امام حسین (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون هر شب از ساعت 20 و 45 دقیقه میزبان محبان اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: از علاقمندان به شرکت در این برنامه ها می خواهیم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

پایان پیام/ 691