فروشگاه فرهنگی «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» راه اندازی شد

فروشگاه فرهنگی «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» راه اندازی شد

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
گواهیان از برپایی فروشگاه عرضه اقلام فرهنگی ویژه ایام محرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عرضه محصولات فرهنگی ویژه محرم در فروشگاهی که توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» راه اندازی شده از جمله فعالیت های این کانون در ماه محرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این فروشگاه محصولات فرهنگی ویژه این ایام با تخفیف ویژه به بچه های مسجد عرضه می شود.

 

وی بیان کرد: این محصولات شامل کتاب های پر فروش و تازه چاپ شده، لباس الیافی در رنگ های مختلف، چفیه، سربند در طرح های مختلف، پیکسل، شال عزاداری و سنجاق سینه عرضه شده است.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین دیگر اقلام همچون لوازم تحریر، دفترچه های طرح دار، کتاب آموزشی کودکان، لوازم ورزشی و بازی های فکری در فروشگاه «ماح» با قیمت مناسب در اختیار بچه های مسجد و دیگر شهروندان قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این محصولات قابل استفاده برای برادران و خواهران است، عنوان کرد: این فروشگاه در ایام محرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» دایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» عنوان کرد: محل استقرار فروشگاه «ماح» در فضای باز کانون بوده و بچه های مسجد می توانند حین یا بعد از مراسم عزاداری و سوگواری از محصولات این فروشگاه خریداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فروشاه عرضه ملزومات فرهنگی «ماح» هر شب دایر بوده و آماده ارائه خدمات به بچه های مسجد است، افزود: سایر شهروندان نیز می توانند از این فروشگاه خریداری کنند.

 

گواهیان ساعت کار این فروشگاه را پس از نماز مغرب و عشا عنوان کرد و گفت: محصولات این فروشگاه با تخفیف ویژه به بچه های مسجد عرضه می شود.

پایان پیام/ 691