برگزاری عزاداری ویژه دانش آموزان در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری عزاداری ویژه دانش آموزان در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
حضوری از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموز در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: ویژه برنامه عزاداری و سوگواری دهه اول محرم ویژه دانش آموزان در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه در قالب هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان دانش آموز برگزار می شود و بچه های مسجد میزبان این عزدارای دانش آموزی هستند.

 

وی بیان کرد: برنامه هیأت دانش آموزی «یاوران ولایت» به صورت ویژه در شب ششم محرم با سخنرانی حجت الاسلام نجفیان، کارشناس مذهبی برگزار می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه همچنین نوجوانان مسجدی در ادامه این برنامه از نوای مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» بهره مند، می شوند، عنوان کرد: از ویژگی های این جلسه معنوی، اجرای مرثیه خوانی توسط مداحان نوجوان مسجدی است که در این ویژه برنامه 2 نفر از نوجوانان به نوحه خوانی می پردازند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، «امیرمحمد خدادادی» و «امیرحسین یزدان بخش» از ذاکران نوجوانی هستند که با نوای زیبای خود مجلس و محفل عزاداری را معطر به نام حسین (ع) می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم به زمان برگزاری این ویژه برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه عزداری و سوگواری، روز یکشنبه 24 مردادماه از ساعت 18 و 15 دقیقه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

حضوری با دعوت از کودکان، نوجوانان و بچه های مسجد برای شرکت در این ویژه برنامه عزاداری و سوگواری، خواستار رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک توسط شرکت کنندگان شد.

 

پایان پیام/ 691