توزیع ۱۲۵ کیسه آرد در بین نیازمندان هم زمان با ماه محرم

توزیع ۱۲۵ کیسه آرد در بین نیازمندان هم زمان با ماه محرم

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با فرارسیدن ماه محرم ۱۲۵ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند ۲۰ روستای محروم رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، گفت: یکی از رویکردهای کانون شهید باکری از بدو تاسیس احیای کارکردهای مسجد تراز اسلامی از جمله کارکرد اجتماعی آن بوده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در همین راستا با راه اندازی گروه جهادی شهید باکری که بچه های مسجدی کانون عضو آن هستند، سعی کردیم با انجام فعالیت های اجتماعی در تحقق این مهم گام برداریم.


وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی کانون شهید باکری، بیان کرد: در اولین گام به همت بچه مسجدی های عضو گروه جهادی کانون، خانواده های نیازمند محله مسجد و سطح روستا و همچنین نیازمندان روستاهای محروم رودبار جنوب شناسایی شده و در اقدام بعدی با همکاری و مشارکت بچه های مسجد و نیز با جلب کمک های خیرین و مردم سعی کردیم از آنها دستگیری کنیم.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در لبیک به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، به لطف خداوند و با تلاش بچه های مسجدی عضو کانون تاکنون در چندین مرحله با اهدای بسته های معیشتی، بسته های گوشت قربانی، بسته های لوازم بهداشتی همچون ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده و همچنین توزیع غذای نذری تاکنون از نیازمندان حمایت شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: اکنون قریب ۵۰۰ خانوار نیازمند در روستاهای محروم منطقه تحت حمایت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری قرار دارند.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون شهید باکری پرداخت کمک هزینه درمان بیماران خاص و فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های بی بضاعت است که در اعیاد مذهبی همچون عید غدیر اقدام به برپایی جشن ازدواج کرده و علاوه بر این نیز با کمک خیرین اقلامی همچون یخچال به عنوان کمک جهیزیه تهیه کرده و به آنها اهدا می کنیم.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: در همین راستا تعداد ۱۳ دستگاه یخچال به زوج های جوان بی بضاعت که در جشن ازدواج شرکت کرده بودند هم زمان با ماه محرم اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: هم زمان با فرارسیدن ماه محرم ۱۲۵ کیسه آرد در بین خانوارهای نیازمند ۲۰ روستای محروم رودبار جنوب توزیع شد.


وی تاکید کرد: افتخار ما این است که با اعتماد سازی توانسته ایم زمینه مشارکت خیرین و مردم را در کمک به نیازمندان فراهم کنیم.

حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون با کمک خیرین قریب ۸ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان ساکن روستاهای رودبار توزیع شده است.

پایان پیام/ 586