اجرای برنامه «تابستان پر نشاط» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

اجرای برنامه «تابستان پر نشاط» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
گواهیان از اجرای برنامه «تابستان پر نشاط» ویژه دانش آموزان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فصل تابستان فرصتی مغتنم برای استفاده دانش آموزان از محیط مسجد و شرکت در کلاس های آن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری با توجه به رویکرد و فعالیت های خود مبتنی بر جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد، برنامه ها و فعالیت های جذاب و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی بیان کرد: این کانون فرهنگی و هنری دارای بخش های مختلفی است که بچه های مسجد می توانند با مراجعه به این بخش ها از خدمات آن بهره مند شوند.

 

گواهیان با اشاره به برگزاری کلاس های متنوع تابستانه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های فیلم سازی و گرافیک زیر نظر گروه رسانه ای «ماح» از جمله خدمات این کانون برای بچه های مسجد است.

 

وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس های ورزشی و تربیت بدنی و اردوهای تفریحی، زیارتی و... دیگر کلاس های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در فصل تابستان را شامل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه رویکرد اشتغال زایی با فراگیری دوره های مهارت زایی دیگر رویکرد این کانون فرهنگی و هنری است، عنوان کرد: در این راستا کلاس های فنی و حرفه ای و اشتغال زایی در این کانون برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی می توانند به عضویت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در آیند، تصریح کرد: مقاطع مورد پذیرش این کانون ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است.

 

پایان پیام/ 691