اجرای پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» در ماه محرم و صفر توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

اجرای پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» در ماه محرم و صفر توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
شفیعی از اجرای پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» در ماه محرم و صفر توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز،  گفت: همزمان با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، پویش مردمی «با قرآن با حسین (ع)» توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: حرکت اباعبدالله الحسین (ع) و قیام عاشورا نشات گرفته از فرهنگ ناب قرآن است و انس با قرآن باعث حرکت در صراط مستقیم و تصحیح مسیر حرکت انسان می ‌شود.

وی با اشاره به اینکه پویش ختم قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (عج) و هدیه به روح مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش در ماههای محرم و صفر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این پویش عهد می بندند تا با تاسی به سیدالشهدا روزانه یک صفحه از کلام الله مجید را قرائت کرده و ثواب آن را به روح آن حضرت و شهدای کربلا هدیه دهند.

شفیعی با اشاره به اینکه ارتباط قلبی با قرآن کریم از توصیه‌های اهل بیت (ع) است و آن‌ها ما را به تمسک به قرآن هدایت می‌کردند، تصریح کرد: قرآن کریم در واقع جهت‌دهنده سبک زندگی اسلامی است و به هر میزان که ایمان و معنویت با عمل به مبانی و دستورات قرآنی افزایش پیدا کند، شاهد رونق سبک زندگی قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در صورت اعلام حضور، نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پيام کوتاه 6600071428 ارسال کنند، گفت: به منظور قدرشناسی از اقدام شایسته شما و به جهت تبرک به سه نفر از برادران و سه نفر از خواهران که در این پویش شرکت کرده اند، به قید قرعه جوایزی اعطا خواهد شد.

پایان پیام/ 130