تقویت برنامه های مجازی ویژه محرم اولویت اول کانون شهدا روستای سمچول

تقویت برنامه های مجازی ویژه محرم اولویت اول کانون شهدا روستای سمچول

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
زارعی گفت: فضای مجازی اولویت اول کانون شهدا روستای سمچول در برنامه های محرم است وتلاش داریم با استفاده از این فضا در راستای تکریم شعائر دینی تلاش کنیم.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی عزاداران ، برنامه های محرم متفاوت تر از سال های گذشته و در بستر فضای مجازی اجرا می شوند و کانون شهدا روستای سمچول هم در این راستا فعال وارد عمل شده است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: معتقدیم عزای امام حسین علیه السلام  در هر شرایطی باید ولو از طریق مجازی اقامه شود و لذا با راه اندازی حسینیه مجازی در فضای مجازی در این بخش تلاش شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های ماه محرم با هدف ترویج فرهنگ عاشورا اجرا می شوند چرا که باید پیام واقعه عاشورا نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان رسانده شود.

 

زارعی گفت: فضای مجازی اولویت اول کانون شهدا روستای سمچول در برنامه های محرم است و انتظار است با استفاده از این فضا در راستای تکریم شعائر دینی تلاش کنیم.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: با استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی برای جبران محدودیتهای مراسم بزرگداشت ایام سوگواری محرم، تلاش شده است تا از همه توانایی و ظرفیتهای روستا در فضای مجازی به منظور پربار نمودن برنامه های محرم استفاده شود.

 

وی یادآور شد: ضمن اطلاع رسانی روزانه در فضای مجازی و بزرگداشت روزهای مختلف ماه محرم تلاش داریم تااعضای کانون و اهالی روستای سمچول بهشهر هرگونه آثار خود را در قالب سخنرانی،  مداحی ،  تهیه کلیپ ویژه محرم،  تصاویر قدیمی از محرمِ در سمچول و آداب و رسوم و آیین عزاداری در روستا را ارسال و با انتشار آن در فضای مجازی محرم و بزرگداشت ایام را پربارتر از همیشه برگزار کنیم.

پایان پیام/ 175