بهره گیری گسترده از فضای مجازي نیاز اصلی کانون های مساجد برای تبیین عاشوراست

بهره گیری گسترده از فضای مجازی نیاز اصلی کانون های مساجد برای تبیین عاشوراست

تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
الیاسی گفت: بهره گیری گسترده از فضای مجازي در شرایط کرونایی نیاز اصلی کانون های مساجد برای تبیین عاشوراست و نباید این اصل فراموش شود.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برنامه های محرم امسال کانون مسجد شهدا روستای گرجی محله بهشهر متفاوت تر از همیشه و با رعایت دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود و توجه به محورهای مختلف قرآن و عترت، مقابله با کرونا، فرهنگی، هنری، خانه و خانواده، کتابخوانی و فضای مجازی در دستور کار است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: بچه های مسجدی و کانونی برای مقابله با کرونا با تمام توان پای کار بوده و هستند و اکنون هم از پای ننشستند و در میدان به صورت جهادی وارد عمل شده اند و در مدیان حاضرند.

 

وی تصریح کرد: اکنون هم با توجه به شیوع دلتا ویروس کرونا و تلاش برای مهار این ویروس در جامعه، اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر همچون همیشه در صف اول برای مقابله با کرونا حاضر هستند.

 

الیاسی گفت: بهره گیری گسترده از فضای مجازي در شرایط کرونایی نیاز اصلی کانون های مساجد برای تبیین عاشوراست و نباید این اصل فراموش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: برگزاری روضه‌های خانگی با حضور اعضای خانواده، مشارکت در مسابقه فرهنگی و هنری، معرفی سبک زندگی و دینی و الگوهای رفتاری اهل بیت (ع) و تبیین اهداف و دستگیری از نیازمندان مهمترین برنامه ما در محرم امسال است.

 

وی یادآور شد: بستر فضای مجازی در شرایط فعلی فرصتی برای ابلاغ دستورالعمل ها، شیوه نامه ها و برنامه ها به ائمه جماعات و حفظ ارتباط  متقابل با جوانان و نوجوانان و اعضای کانون است و در این بخش تلاش خواهد شد.

پایان پیام/ 175