کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر بیرق عزای حسینی را برافراشت

کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر بیرق عزای حسینی را برافراشت

تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
هاشمی از برگزاری مراسم عزای حسینی در کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: اعضای این کانون فرهنگی هنری بیرق عزای حسینی را برافراشتند تا برای پاسداشت نام و یاد امام حسین(ع) و یاران شهیدش در محرم الحرام تلاش کنند.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با آغاز ماه محرم بیرق عزای سید و سالار شهیدان در کانون های فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر برافراشته شده است و اعضای این کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی به اقامه عزا پرداختند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: این کانون در دهه اول محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان عاشقان اهل بیت است و از سخنرانی امام جماعت این کانون و مداحی مداحان اهل بیت(ع) بهره مند می شویم.

 

وی خاطر نشان کرد: در کنار عزاداری برای سرور و سالار شهیدان از رسیدگی به حال محرومان هم غافل نیستیم و تلاش داریم تا بسته های معیشتی برای افراد نیازمند تهیه و به آنان تقدیم کنیم.

 

هاشمی از برگزاری مراسم عزای حسینی در کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر خبر داد و گفت: اعضای این کانون فرهنگی هنری بیرق عزای حسینی را برافراشتند تا در پاسداشت نام و یاد امام حسین(ع) و یاران شهیدش در ماه محرم تلاش کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: با توجه به شیوع موج جدید ویروس کورنا همه ما در قبال جامعه و مردم مسئول هستیم و لذا اعضای کانون مساجد بر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در آیین های عزاداری پیشگام هستند و به عنوان مجری سلامت پای کار آمدند.

 

وی یادآور شد: با وجود همه محدودیت هایی که ویروس کرونا و دلتا ویروس این روزها در جامعه به وجود آورده است اما بیرق عزای حسینی برافراشته است و با رعایت همه نکات بهداشتی محافل عزاداری را برگزار می کنیم.

 

به گزارش شبستان، مراسم معنوی عزای حسینی به همت کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر  با مداحی کربلایی سیدمحمدعلی سیدی و مجید هاتفی از مداحان این برنامه معنوی هستند و از سخنرانی حجت الاسلام پوریانی به عنوان امام جماعت این کانون در جوار حرم مطهر شهدای سادات گرائیل محله بهشهر در دهه اول محرم برگزار است.

پایان پیام/ 175