تامین جهیزیه یک نوعروس به همت کانون «منتظران نور» جهرم

تامین جهیزیه یک نوعروس به همت کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
نیکجو گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، یک سری جهیزیه برای یک زوج جوان خریداری و به آنها اهدا شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک به تامین جهیزیه نوعروسان از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» بوده که این امر در مراحل مختلف انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم، افزود: اعضای این کانون در جدیدترین فعالیت خیرخواهانه خود، در تامین یک سری جهیزیه ویژه یک زوج جوان همکاری کردند.

 

وی بیان کرد: در این راستا و با همت و تلاش بچه های مسجد، این سری جهیزیه با هزینه ای افزون بر 30 میلیون تومان تهیه و به این نوعروس جوان هدیه شده است.

 

نیکجو بیان کرد: این سری جهزیه شامل یخچال، ظروف مختلف، لباسشویی، فرش و... بوده که با همت خیران و نیکوکاران تهیه و تامین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری همواره در زمینه های خیرخواهانه و عام المنعه پای کار بوده است، عنوان کرد: از جمله خدمات این کانون برگزاری برنامه های جهادی است که توسط بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» ادامه داد: در برنامه های جهادی کانون منتظران نور، به اقشار کم بضاعت جامعه خدمات ارائه می شود که از جمله آن نوسازی چند منزل مسکونی بوده است.

 

نیکجو از مشارکت بچه های مسجد، اهالی کانون، خیران و نیکوکاران در کمک به خانواده های کم بضاعت و محروم قدردانی کرد و اظهار داشت: خدمت به اقشار محروم جامعه از رویکردهای این کانون است که علاوه بر اردوهای جهادی، تامین بسته های معیشتی نیز توسط بچه های مسجد انجام شده است.

 

پایان پیام/ 691