طرح سرمشق احسان الحسین«از محرم تا صفر» در مسجد امام حسین(ع)کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود

طرح سرمشق احسان الحسین«از محرم تا صفر» در مسجد امام حسین(ع)کوی فرهنگ زنجان اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
همزمان با آغاز ماه محرم حسینی و به همت اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان، طرح سرمشق احسان الحسین« از محرم تا صفر» اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آغاز ماه محرم حسینی به همت اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان، طرح سرمشق احسان الحسین« از محرم تا صفر» اجرا می شود.

 

این طرح در سه مرحله رزمایش همدلی، کمک مومنانه، احسان و اطعام حسینی و با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، تهیه و توزیع لوازم التحریر، کیف و کفش بین نیازمندان و اعطاء وام قرض الحسنه(کارگشایی) به نیازمندان اجرا می شود.

 

در مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان با شیوع ویروس کرونا طرح های متعددی جهت جمع آوری کمک های مردمی و توزیع در بین نیازمندان به اجرا درآمده است و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

 

علاقمندان برای شرکت در این کار خیرخواهانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950104035 مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی بانک ملی واریز کنند.

 

برنامه های این مسجد با همکاری بچه های کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع)، پایگاه بسیج طاهره و مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی به اجرا درمی آید.

 

پایان پیام/ 693