یکصد بسته مواد غذایی به همت کانون «الزهرا (س)» میان نیازمندان جهرمی توزیع می شود

یکصد بسته مواد غذایی به همت کانون «الزهرا (س)» میان نیازمندان جهرمی توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
حضوری از توزیع یکصد بسته مواد غذایی میان نیازمندان در ایام محرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرحله جدید طرح توزیع بسته های مواد غذایی، به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این مرحله از طرح، قرار است یکصد بسته مواد غذایی به همت خیران و نیکوکاران تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند توزیع شود.

 

وی با اشاره به اینکه یکصد خانواده کم بضاعت از بسته های معیشتی در طرح «کمک مومنانه» کانون «الزهرا (س)» بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: هزینه خرید اقلام بسته های معیشتی به ازای هر بسته 150 هزار تومان است.

 

حضوری به اقلام حاوی بسته های معیشتی اشاره کرد و اظهار داشت: هر بسته مواد غذایی در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، سویا و... است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال تامین هزینه های اجرای این مرحله از طرح «کمک مومنانه» هستیم، خاطرنشان کرد: از خیران و نیکوکاران، اهالی و اصحاب مسجد و اعضای کانون برای مشارکت در این طرح خداپسندانه دعوت می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از همت و تلاش خیران و نیکوکاران در همراهی با این کانون فرهنگی و هنری در کمک به خانواده های کم بضاعت و نیازمند، عنوان کرد: بچه های مسجد در این کانون از ابتدای شیوع بیماری کرونا اجرای طرح «کمک مومنانه» را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون این برنامه را در چند مرحله به اجرا در آورده اند.

پایان پیام/ 691