شرکت گروه سرود شهید پایدار در پویش کشوری نسل حسینی

شرکت گروه سرود شهید پایدار در پویش کشوری نسل حسینی

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: در دهه اول محرم امسال گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت به دعوت صدا و سیمای مرکز تهران در پویش نسل حسینی شرکت کرده است.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های گروه سرود شهید پایدار در ماه محرم، گفت: از شب گذشته هم زمان با شب هشتم محرم اجراهای این گروه سرود در سطح شهرستان جیرفت به صورت پاتوقی آغاز شده است.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: اولین اجرای سرود در بخش اسفندقه و در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) انجام شد.


وی بیان کرد: برای محرم امسال ۲ سرود فانوس شب و مردهای آسمانی در نظر گرفته شده است و این سرودها درباره امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت علی اکبر (ع) هستند.


عباس زاده ابراز کرد: اجراهای گروه سرود شهید پایدار تا عاشورای حسینی ادامه دارند و در روزها تاسوعا و عاشورای حسینی در یکی از نقاط سطح شهرستان جیرفت به صورت پاتوقی سرود اجرا می کنند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت اظهار کرد: در دهه اول محرم امسال به دعوت صدا و سیمای مرکز تهران در پویش نسل حسینی شرکت کرده ایم.


وی عنوان کرد: این پویش کشوری است و با حضور ۲۵ گروه سرود برتر کشوری برگزار می شود و ما نیز می بایست برای شرکت در پویش نسل حسینی کلیپی از اجراهای گروه سرود شهید پایدار را برای صدا و سیمای مرکز تهران ارسال کنیم.


عباس زاده در خاتمه یادآور شد: بسیار خرسندم که علی رغم شرایط موجود و محدودیت ها و نیز کمبود امکانات اما گروه سرود شهید پایدار با تلاش و پشتکار بچه های مسجدی این گروه، توانسته در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد و جزء گروه های مطرح کشوری شود.

پایان پیام/ 586