مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم در کانون «منتظران ظهور» کازرون با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود

مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم در کانون «منتظران ظهور» کازرون با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
شفیعی از برپایی مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم با رعايت فاصله گذاری اجتماعی و شيوه نامه های بهداشتی در فضای باز حسينيه «سيد الشهدا (ع)» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد، اما دل ها هم چنان شيفته پيام کربلا است و هر محرم شرح ايثار حماسه سازان عاشورا جهان را به شميم جان نواز، باز اين چه شورش است، معطر می سازد.

مدير کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اينكه برنامه های عزاداری در اين کانون با توجه به رعايت پروتکل های بهداشتی با حضور عزاداران حسينی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همه ما بايد پيام عاشورا و ماه محرم را درک کنیم و در عزاداری ها به شعور حسینی توجه بيشتری داشته باشيم و فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج دهيم.

شفيعی به برنامه اقامه عزا دهه اول ماه محرم اشاره کرد و افزود: اين مراسم در فضای باز حسينيه «سيد الشهدا (ع)» هر شب بعد از نماز مغرب و عشا به همراه سخنرانی، مداحی و سینه زنی با رعايت فاصله گذاری اجتماعی و شيوه نامه های بهداشتی، به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» با هدف تبيين راز ماندگاری قيام امام حسين (ع) و زنده نگه داشتن قيام عاشورا برای اقشار مختلف مردم به ويژه نوجوانان و جوانان به عنوان آينده سازان جامعه برپا می شود.


 

پایان پیام/ 130