اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی» در ماه محرم و صفر با محوریت اطعام حسینی به همت کانون «امیران نور»

اجرای طرح «سه شنبه های مهدوی» در ماه محرم و صفر با محوریت اطعام حسینی به همت کانون «امیران نور»

تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام پیش قدم سیوندی با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس در طرح «سه شنبه های مهدوی»، گفت: طرح «سه شنبه های مهدوی» در ماه محرم و صفر با محوریت اطعام حسینی اجرا می شود.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس در طرح «سه شنبه های مهدوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: طرح «سه شنبه های مهدوی» در ماه محرم و صفر با محوریت اطعام حسینی اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس در خصوص اینکه تاکنون در دهه اول محرم و هم زمان با تاسوعای حسینی دومین مراسم «سه شنبه های مهدوی» با محوریت اطعام حسینی انجام شده است، یادآور شد: این طرح مانند گذشته با پخت و توزیع غذای گرم همراه با پروتکل های بهداشتی در بین نیازمندان اقدام کرده است و این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: علاوه بر طرح اطعام حسینی، طرح احسان حسینی نیز با تهیه، بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان اجرا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» یادآور شد: سال گذشته کانون فرهنگی هنری «امیران نور» با همکاری و مشارکت خیران نیک اندیش در تهیه ۲ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم و بسته های معیشتی، بهداشتی با اعتبار بیش از ۱۵ میلیون تومان در ۲ ماه محرم و صفر مشارکت دارد.

پایان پیام/ 130