نماز «ظهر عاشورا» در مسجد آیت‌الله ضیابری اقامه می‌شود

نماز «ظهر عاشورا» در مسجد آیت‌الله ضیابری اقامه می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام اسدی گفت: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نماز «ظهر عاشورا» در حیاط مسجد آیت‌الله ضیابری اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام«مرتضی اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت عاشورای حسینی اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا با رعایت شرایط اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ضیابر برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر با اشاره به اینکه نماز ظهر عاشورا در فضای باز مسجد آیت‌الله ضیابری برگزار می‌شود افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری برای نمازگزاران و همه افراد شرکت‌کننده در این نماز الزامی است.

 

وی با بیان اینکه استفاده از سجاده و مهر شخصی برای نمازگزاران ضروری است گفت: از نمازگزاران خواسته می‌شود از تجمع قبل و بعد از برگزاری مراسم عزاداری و نماز ظهر عاشورا اجتناب ورزند.

 

حجت‌الاسلام اسدی تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) در روز دهم محرم و اقامه نماز او در این روز می‌رساند که جهاد، جنگ و اسارت و سختی‌هایی که امام حسین(ع) و یاران با وفایش متحمل شده‌اند، همه برای حفظ دین بوده است.

 

امام جماعت مسجد آیت‌الله ضیابری ضیابر خاطرنشان کرد: بدون شک اقامه نماز ظهر عاشورا توسط امام حسین(ع) در حساس‌ترین و بحرانی‌ترین لحظات زندگی‌شان، حکایت از اهمیت و توجه به فریضه نماز دارد، چرا که انگیزه و هدفی که باعث اقامه این نماز شد، محور قیام ایشان را شکل می‌دهد.

 

 

 

پایان پیام/ 526