برپایی ایستگاه فرهنگی هنری ویژه محرم به همت کانون سروش آمل

برپایی ایستگاه فرهنگی هنری ویژه محرم به همت کانون سروش آمل

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
میرشکار گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت مظلومانه امام حسین (ع) به همت اعضای کانون سروش آمل اقدام به برپایی ایستگاه اشاعه فرهنگ عاشورا همراه با آموزش شیوه نامه های بهداشتی، ایستگاه مهدویت، ایستگاه بین الحرمین و ایستگاه کودک و کتابخوانی شده است.

«حمیدرضا میرشکار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه هرساله در راستای پاسداشت سالروز شهادت امام حسین(ع) و یاران آن حضرت برنامه های معنوی و فرهنگی با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری سروش آمل و حضور عزاداران حسینی برگزار می شود، اظهار کرد: امسال با توجه به اوج گیری کرونا و برای حفظ سلامت عزاداران امام حسین(ع) به مناسبت ایام محرم اقدام به برپایی ایستگاهی با هدف ترویج فرهنگ عاشورا در سایه کرونا کردیم.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سروش شهرستان آمل افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به برپایی ایستگاه اشاعه فرهنگ عاشورا همراه با آموزش شیوه نامه های بهداشتی، ایستگاه مهدویت، ایستگاه بین الحرمین و ایستگاه کودک و کتابخوانی شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه به دنبال جذب مخاطب به مسجد هستیم، ادامه داد: کتاب هایی که در این ایستگاه فرهنگی به نمایش گذاشته شد در دو بخش کودکان و بزرگسالان بوده و سعی بر تنوع در نوع کتاب‌ ها است که امیدواریم این طرح در مناسبت‌ های مختلف و با همکاری بیشتر مردم در سطح محله این کانون ادامه داشته باشد.

میرشکار با تاکید بر ضرورت بهره برداری از فرصت ماه محرم و صفر برای ارتقای سطح معرفت و شناخت نسبت به اهداف انسان‌ساز نهضت حسینی، گفت: با توجه به حضور کرونا و الزوم دوری از تجمع ها برای قطع زنجیره ابتلا به کووید 19، کتاب می تواند بهترین راه جهت افزایش معرفت نسبت به قیام امام حسین(ع) باشد.

پایان پیام/ 286