عشق و ارادت بچه های مسجد در کانون های مساجد جهرم به خاندان سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا

عشق و ارادت بچه های مسجد در کانون های مساجد جهرم به خاندان سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نعمت اللهی گفت: بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم، در روز عاشورای حسینی عشق و ارادت خود را نسبت به خاندان سیدالشهدا (ع) به منصه ظهور گذاشتند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم، همزمان با روز عاشورای حسینی غرق در عزا و مصیبت این حادثه جانگداز بود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: بچه های مسجد در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، امروز داغدار امام‌شان، حضرت سیدالشهدا (ع) بودند و یکپارچه در سوگ شهادت مظلوم کربلا به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد از صبح امروز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با برگزاری مراسم های عزاداری، نسبت به خاندان سیدالشهدا (ع) ادای احترام کردند.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: بچه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در روز عاشورا و در محوطه باز کانون به زنجیرزنی پرداختند و در رثای سید و سالار شهیدان اشک ماتم ریختند.

 

وی ادامه داد: همچنین بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)» نیز در عصر روز عاشورا با برگزاری مجلس سوگواری، ابراز ارادت خود را نسبت به شهدای کربلا اعلام کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: همچنین در شب و روز عاشورا نیز کانون های فرهنگی و هنری مساجد در جهرم و بخش های تابعه همچون «سیمکان»، «مرکزی» و «کردیان» میزبان محبان و شیفتگان اهل بیت (ع) بودند.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «چهار پایه خوانی» در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، اظهار کرد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» نیز صبح روز عاشورای حسینی با برگزاری مراسم قرائت «زیارت عاشورا» عرض ارادت خود را به حضرت امام حسین (ع) و خاندان پاکش ابراز کردند.

 

پایان پیام/ 691