توزیع یکهزار پرس غذای نذری در راستای طرح اطعام حسینی

توزیع یکهزار پرس غذای نذری در راستای طرح اطعام حسینی

تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مختار امیری گفت: در راستای اجرای طرح اطعام حسینی یکهزار پرس غذای نذری در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و با اولویت خانواده های نیازمند توزیع شد.

«مختار امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز هم زمان با عاشورا به همت بچه های مسجدی عضو کانون علقمه طرح اطعام حسینی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج افزود: در راستای اجرای این طرح یکهزار پرس غذای نذری در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و با اولویت خانواده های نیازمند توزیع شد.


وی بیان کرد: راه اندازی ایستگاه صلواتی یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه اول محرم بود که در این ایستگاه ماسک توزیع شده و کلیپ های صوتی مداحی نیز پخش شد.


امیری ابراز کرد: برپایی مجالس عزاداری همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت محرم بود که به همین منظور فضای بیرونی مسجد برای حضور عزاداران حسینی فضا سازی شد.


مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج ادامه داد: همچنین هم زمان با دهه اول محرم چله زیارت عاشورا هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت و به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و شفای بیماران آغاز شده است.


وی اظهار کرد: اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه یکی دیگر از برنامه هایی است که با مشارکت بچه های مسجد در حال برگزاری است این پویش نیز در لبیک به ندای رهبری و برای دفع بیماری کرونا اجرا می شود.


امیری اضافه کرد: علاوه بر این نیز شامگاه گذشته هم زمان با شب عاشورا در راستای پویش نوای قرآن، سوره فجر تلاوت شده و ثواب آن به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت هدیه شد.


مدیر کانون فرهنگی علقمه روستای عباس آباد چهلمنی قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های دهه اول محرم با هدف ترویج فرهنگ عاشورا و تعظیم شعائر حسینی اجرا شد.

پایان پیام/ 586