توزیع بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در مسجد امام حسین(ع) شهر قدس

توزیع بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در مسجد امام حسین(ع) شهر قدس

تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام جوکار از توزیع بیش از ۱۲۰ بسته معیشتی در مسجد امام حسین(ع) شهر قدس خبر داد

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس ضمن حضور در مسجد امام حسین علیه السلام و قدردانی از اقدامات خداپسندانه خیرین و هیئت‌امنا اظهار داشت: در لبیک به فرمان جدید مقام معظم رهبری درخصوص اوج گیری نهضت مواسات و کمک‌های مومنانه در مرحله جدید شیوع ویروس کرونا، مساجد، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج، مراکز خیریه و نیکوکاری، مراکز علمی و دانشگاهی حرکت‌های ارزشمندی در موج کمک‌های مومنانه عاشورایی انجام دادند.

وی گفت: آنچه امروز مورد رضایت سیدالشهدا علیه السلام است و موجب تاسی به سیره نورانی حضرت می‌شود، کمک‌های مومنانه است که خیرین و نیکوکاران با عشق به ابا عبدالله و یاد و نام ایشان تا حد توان انجام میدهند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صالح عباس زاده، امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام در ادامه بیان کرد: مردم طی سال با کمک‌ها و مساعدت های  خود همراه مسجد هستند و با توجه به شدت یافتن بیماری کرونا و در ایام ماه محرم بسته‌های معیشتی تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های ارزاق جایگزین اطعام حسینی روز عاشورا شده‌‌است افزود: این بسته‌ها به نیازمندان شناسایی شده تحت پوشش مسجد که با کمک هیئت امنا و خیرین مسجد تهیه شده، اهدا می‌شود. 

حجت الاسلام عباس‌زاده در پایان تصریح کرد: در این مرحله از کمک‌های مومنانه بیش از ۱۲۰ بسته بوده که در روز تاسوعا توزیع شده و تعداد آن درحال افزایش بوده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 704