طرح اطعام حسینی در ۲۰ روستای محروم رودبار جنوب اجرا شد

طرح اطعام حسینی در ۲۰ روستای محروم رودبار جنوب اجرا شد

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: هم زمان با دهه اول محرم با کمک های مومنانه بچه های مسحدی کانون شهید باکری، طرح اطعام حسینی در سطح ۲۰ روستای رودبار جنوب اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: هم زمان با دهه اول محرم با کمک های مومنانه بچه های مسحدی کانون شهید باکری، طرح اطعام حسینی در سطح ۲۰ روستای رودبار جنوب اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در راستای اجرای این طرح، تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و پس از بسته بندی در بین نیازمندان توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین در تداوم طرح کمک مومنانه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۵ تن آرد در بین خانواده های نیازمند مناطق محروم رودبار جنوب توزیع شده است.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: در لبیک به ندای رهبری مبنی بر رعایت نکات بهداشتی در مجالس عزاداری بنابراین مجلس عزای امام حسین (ع) با رعایت کامل این نکات و در فضای باز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: از آنجایی که امسال همچون سال گذشته به دلیل شیوع کرونا تصمیم گرفتیم با مشارکت اعضای کانون ایستگاه سلامت راه اندازی کرده و در این ایستگاه ماسک توزیع کنیم.



وی اضافه کرد: در همین راستا تعداد یکهزار عدد ماسک یکبار مصرف خریداری شده و در بین عزاداران حسینی توزیع شد.


حجت الاسلام جمشید خاوری عنوان کرد: علاوه بر این نیز تعداد ۳۰۰ پرچم مشکی مزین به نام مبارک امام حسین (ع) توسط بچه های مسجدی عضو کانون خریداری شده و سپس در آستانه ماه محرم در بین هیئت های عزاداری ۲۰ روستای سطح رودبار جنوب توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: همچنین در آستانه ورود به این ماه با کمک اعضای کانون مسجد و محله در عزای حضرت سید الشهداء و یاران با وفای آن حضرت سیاه پوش شد.


وی در خاتمه تاکید کرد: علی رغم محدودیت هایی که کرونا به وجود آورده اما به منظور ترویج فرهنگ عاشورا و تعظیم شعائر حسینی سعی کردیم این ویژه ها را اجرا کنیم.

پایان پیام/ 586