آغاز برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم

آغاز برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حضوری از برگزاری ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری دهه دوم محرم به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت سید و سالار شهیدان، گفت: ویژه برنامه های عزاداری ایام محرم در دهه اول به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اجرای برنامه های سخنرانی و مرثیه سرایی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در دهه دوم نیز که برنامه های آن از شب گذشته آغاز شده به مدت پنج شب با سخنرانی حجت الاسلام شیرزادی و نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: این برنامه هر شب همزمان با نماز مغرب و عشا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه عزاداری در عصر روز عاشورا نیز گفت: این برنامه به همت بچه های مسجد در هیات عزاداری «یاوران ولایت» برگزار شد که مخاطبان آن نیز کودکان و نوجوانان مسجدی بودند.

 

وی اضافه کرد: مراسم اقامه عزای عصر روز  عاشورا با روضه خوانی قناعت پیشه و بشارتی همراه با مرثیه سرایی اعظمی، خدادادی و یزدان بخش از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه همچنین قرائت قرآن کریم در این برنامه توسط جاماسبی قاری نوجوان شد، عنوان کرد: این ویژه برنامه با حضور پرشور محبان ابا عبدالله الحسین (ع) و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محوطه باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

حضوری در پایان اظهار کرد: همچنین برنامه های عزاداری و سوگواری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در ایام دهه اول محرم تصویربرداری و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

پایان پیام/ 691