۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی در مسجد آقامیرزا احمد زنجان توزیع شد

۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی در مسجد آقامیرزا احمد زنجان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
به گفته محمودی، در محرم امسال دو راس گوساله و ۲۳ راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب ۱۴۰۰ بسته گوشت ۷۵۰ گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد آقامیرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح فعالیت های کانون از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به دلیل شیوع این ویروس بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در کانون تعطیل و در فضای مجازی اجرا می شود.

 

علی محمودی با یادآوری اینکه توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی از اقدامات این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا است، گفت: بسته های معیشتی و گوشت های قربانی با مشارکت مردم و از محل صندوق خیریه مسجد خریداری و در بین خانواده ها توزیع می شود.

وی به کسب رتبه برتر توسط کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در طرح ملی فهما اشاره کرد و گفت: جوانان مسجد در کانون فرهنگی و هنری آقا میرزا احمد فعالیت می کنند توزیع گوشت و ارزاق با همکاری بچه های این کانون انجام می شود.

 

به گفته محمودی، همه ساله در تاسوعای حسینی احشام اهدایی به مسجد ذبح و در روز عاشورا در قالب غذای گرم در بین مردم توزیع می شد ولی در سنوات اخیر این نذورات در کشتارگاه صنعتی زنجان کشتار و در شرکت خرم پروتئین با نظارت کارشناسان بهداشتی بسته بندی و در بین اهالی محله توزیع می شود.

وی ادامه داد: در محرم امسال دو راس گوساله و 23 راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب 1400 بسته گوشت 750 گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.

 

محمودی ادامه داد: در پنج شنبه این هفته نیز ارزاقی با همکاری بچه های مسجد در کانون تهیه شده و در 280 بسته در بین خانواده های تحت حمایت مسجد توزیع می شود، این بسته ها شامل 10 کیلو برنج ایرانی، 2 بطری روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت و رب گوجه فرهنگی است که برای ماه محرم پیش بینی شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزا احمد زنجان خاطرنشان کرد: پیشتر هم در دو مرحله از سوی برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه بسته های گوشت طرح قربانی در اختیار کانون  قرار گرفت تا در بین نیازمندان توزیع شود.

 

پایان پیام/ 693