لزوم مشارکت جدی کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی فهمای ۳

لزوم مشارکت جدی کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی فهمای ۳

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت مشارکت جدی کانون های مساجد استان زنجان در طرح ملی فهما ۳ تاکید کرد و گفت: این طرح از عید غدیر تا سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دومین نشست رابطان فهما که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشریح طرح فهمای 3 اظهار کرد: این طرح از عید غدیر آغاز و تا سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی، ضمن تاکید بر حضور حداکثری کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ملی فهمای 3 همچون سنوات گذشته یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا، فعالیت های کانون های مساجد در فضای مجازی استمرار دارد.

 

وی با اشاره به اجرای هفت مرحله از طرح مواسات و همدلی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان افزود: در این طرح که با همکاری برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) اجرا شد بسته های گوشت قربانی به ارزش 3 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات برای اعضای بچه های مسجد توسط سازمان جمعیت هلال احمر در کانون ها خاطرنشان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقده فی ما بین دادگستری استان و ستاد استان نسبت به معرفی تعدادی از مدیران کانون ها جهت شرکت در دوره های مصلحین قرآنی اقدام گردیده است.

 

در ادامه ضمن پاسخگویی به سوالات رابطین فهمای استان زنجان، از رابطین برتر طرح فهما در کانون های مساجد استان زنجان تجلیل شد.

 

 

پایان پیام/ 73