مراسم ترحیم حجت‌الاسلام رضازاده خویی در مسجد جزایری برگزار می‌شود

مراسم ترحیم حجت‌الاسلام رضازاده خویی در مسجد جزایری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی کبیری گفت: مراسم ترحیم حجت‌الاسلام رضازاده خویی، از مدیران و ائمه جماعات باسابقه مسجدی، سوم شهریورماه در مسجد جزایری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «مسید مجتبی حسینی کبیری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین «علی رضازاده خویی» جزو مدیران با سابقه کشور در روز جمعه، 29 شهریور ماه درگذشت، اظهار کرد: ایشان جزو مدیران با سابقه مرکز رسیدگی به امور مساجد و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در خیابان لرستان تهران بود.

 

امام جماعت مسجد جزایری افزود: حجت الاسلام والمسلمین رضازاده خویی طی 25 سال فعالیت در مرکز رسیدگی به امور مساجد برای حمایت از ائمه جماعات معمر مساجد تهران بسیار تلاش کرد و کمتر عالم سالخورده ای در شهر تهران است که از حمایت های ایشان بهره نبرده باشد.

 

وی اضافه کرد: مراسم ترحیم حجت الاسلام رضازاده خویی، چهارشنبه، سوم شهریورماه از ساعت 11 تا 12 صبح در مسجد جزایری به نشانی تهران، بازار بزرگ، بازار آل یاسین، برگزار می شود.

 

حسینی کبیری ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین رضازاده خویی در اواخر عمر خود در اقدامی خداپسندانه چند هزار نسخه از تالیفات و نیز سایر کتاب ‌های خود را وقف دانشگاه تهران کرد تا در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی به ویژه در شرایط کرونا گامی برداشته باشد. انشاءالله تعدادی از تالیفات آن مرحوم در مراسم ترحیم وی در مسجد جزایری میان مردم توزیع می شود.

 

 

پایان پیام/ 397