کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند

کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند

تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام باقری گفت: استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی فعلی گامی مهم برای دوستی با ائمه اطهار(ع) است و کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دوستی با اهل بیت(ع) و گره گشایی به راه و روش اهل بیت (ع)، در قالب ویژه برنامه های مختلف با مشارکت فعالان کانون های مساجد با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

 

امام جماعت کانون مسجد زینبیه نکا افزود: فعال کردن فضای مجازی و تبیین ارزش های دینی از برنامه های مهمی است که در دستور کار است و زیارت خوانی، سه شنبه های تکریم، کلاس های قرآنی، کتابخوانی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در فضای مجازی به همت مدیران کانون مساجد با قوت اجرایی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه انسان باید غیرت دینی داشته باشد، خاطر نشان کرد: غیرت دینی موجب شجاعت انسان می شود و در صحنه های زندگی او را با کرامت می کند و لازمه حرکت در مسیر دین ، غیرت دینی است.

 

حجت الاسلام باقری گفت: فضای مجازی در شرایط کرونایی فعلی گامی مهم برای دوستی با ائمه اطهار(ع) است و کانون مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند.

 

امام جماعت کانون مسجد زینبیه نکا با تاکید بر اینکه اهل حق و پیروی از حق باشیم؛ افزود: صبر، بردباری و استقامت در راه حق را می توان در یاران سیدالشهدا مشاهده کرد که در راه حق و حقیقت بودند و در ادامه راه آنان ما باید در شرایط کرونایی فعلی و مشکلات مختلف صبر و بردباری پیشه کنیم.

 

وی یادآور شد: تلاش شده است تا در محرم امسال هم با توجه به ادامه دار بودن ویروس کرونا، در محور فضای مجازی سخنرانی، سبک زندگی اهل بیتی به ارائه روایات و احادیث و انعکاس برنامه های کانون و مساجد در فضای مجازی پرداخته و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام شود.

پایان پیام/ 175