نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰
گواهیان از تولید نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» برگرفته از آیین عزاداری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شده در گروه رسانه ای «ماح» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در زمینه های مختلف همچون مستند، موشن گرافی، فیلم کوتاه و... آثار فاخری را تولید کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از جمله این آثار، مستند کردن فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که تا کنون در زمینه های مختلف تهیه و تولید شده است.

 

وی بیان کرد: جدیدترین اثر این گروه رسانه ای، تولید نماهنگ از عزاداری و سوگواری بچه های مسجد در ایام دهه اول محرم بوده که به صورت نماهنگ تهیه و تولید شده است.

 

گواهیان ادامه داد: نماهنگ «سلام بر حسین (ع)»، آیین زنجیر زنی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در ظهر عاشورای حسینی را به تصویر کشیده است.

 

وی عنوان کرد: مدت زمان این نماهنگ 2 دقیقه و 46 ثانیه بوده که صفر تا صد آن توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به عوامل ساخت این نماهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: تصویربرداری این اثر به همت اکسیری فرد، تصویر هوایی توسط رحمانیان و تدوین آن نیز بر عهده فاتح نیا بوده است.

 

گواهیان با قدردانی از عوامل ساخت نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» گفت: این اثر در پایگاه های اطلاع رسانی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691