۲۸۰ بسته معیشتی به همت مسجد آقامیرزااحمد زنجان بین نیازمندان توزیع می شود

۲۸۰ بسته معیشتی به همت مسجد آقامیرزااحمد زنجان بین نیازمندان توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰
محمودی از توزیع ۲۸۰ بسته معیشتی با همکاری بچه های مسجد آقامیرزااحمد زنجان از محل صندوق خیریه و امداد اهل بیت(ع) این مسجد در بین نیازمندان خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به فعالیت صندوق خیریه و امداد اهل بیت(ع) این مسجد در کمک به نیازمندان اشاره و اظهار کرد: 100 خانوار به صورت مستقیم تحت پوشش صندوق خیریه مسجد هستند و ارزاقی که از محل کمک های مردمی تهیه می شود در بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

علی محمودی ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط نمازگزاران مسجد معرفی  و توسط مسئولین صندوق تحقیق شده است و هر سه ماه ارزاقی شامل برنج ایرانی، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی، پنیر و خرما و دو وعده در ماه محرم و ماه رمضان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه 5 شهریورماه نیز ارزاقی با همکاری بچه های مسجد در کانون تهیه شده و در 280 بسته در بین خانواده های تحت حمایت مسجد توزیع می شود.

 

محمودی خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل 10 کیلو برنج ایرانی، 2 بطری روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت و رب گوجه فرهنگی است که برای ماه محرم پیش بینی شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان ادامه داد: خیرین علاقمند برای شرکت در این کار خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4608161065 نزد بانک ملت و شماره کارت6104337728111970  واریز کنند.

 

وی ادامه داد: در سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) نیز دو راس گوساله و 23 راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب 1400 بسته گوشت 750 گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.

 

پایان پیام/ 693