از راه اندازی موکب حضرت عباس(ع) تا توزیع و پخت ۵۲۶۰ پرس غذای گرم

از راه اندازی موکب حضرت عباس(ع) تا توزیع و پخت ۵۲۶۰ پرس غذای گرم

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰
رابط کانون فرهنگی و هنری مقداد شرف آباد یاسوج گفت: به همت این کانون فرهنگی و هنری پنج هزار و ۲۶۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج پخت و بین نیازمندان تقسیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کانون فرهنگی، هنری مقداد مسجد امام جعفر صادق (ع) شرف آباد یاسوج به عنوان یکی از کانون های فعال مساجد استان در سال های اخیر، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خوبی داشته است.

این کانون در یک سال اخیر و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک های مومنانه اقدامات زیادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده و در طول 18 ماه گذشته با حضور در بطن جامعه و شناسایی محرومان و مستمندان در روزهای سخت کرونایی به یاری آنها شتافته است.

کانون فرهنگی مقداد به عنوان کانون معین در بحث خدمات رسانی، با حضور در شهرستان زلزله زده دنا از نخستین دقایق پس از زلزله ۲۹ بهمن ماه سال گذشته با همه توان و استعداد وارد میدان عمل شد.

«آزاده سادات احمدی مهریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: با توجه شرایط کرونایی جامعه و ضرورت حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، کانون فرهنگی و هنری مقداد مسجد امام جعفر صادق (ع) اقدام به توزیع غذای گرم بین نیازمندان کرد.

رابط کانون فرهنگی و هنری مقداد شرف آباد یاسوج گفت: به همت این کانون فرهنگی و هنری پنج هزار و 260 پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج پخت و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی با بیان اینکه هزینه پخت این غذاها با هزینه شخصی و از محل اجاره دو باب سوئیت تامین شد، ادامه داد: موکب ابوالفضل العباس (ع) نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط کانون در مسیر اصلی شرف آباد یاسوج به عزاداران حسینی خدمات رسانی کرد.

احمدی مهریان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) برادران یاسوج، گفت: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن نظارت، همکاری بسیار خوبی با کانون فرهنگی مقداد داشته که از این مدیر هم تشکر می کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 82