توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت كانون شهید هاشمی نژاد بین نیازمندان شهرستان بهشهر

توزیع ۵۰ بسته معیشتی به همت كانون شهید هاشمی نژاد بین نیازمندان شهرستان بهشهر

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰
هاشمی از توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت كانون فرهنگي هنری شهید هاشمی نژاد مسجدامام حسن عسكري(ع) گرائيل محله بهشهر در بین نیازمندان شهرستان خبر داد و گفت: این کمک ها در راستای کمک مومنانه توزیع شد.

«سید حمید هاشمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن قدردانی از همت والای اعضای كانون فرهنگي هنری شهید هاشمی نژاد برای برگزاری مجالس سوگواری ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی،‌اظهار کرد: از شیوع کرونا تاکنون تلاش شده در راستای فرامین رهبری مبنی براجرای رزمایش مواسات و همدلی و با شناسایی نیازمندان منطقه برای برطرف کردن نیازهای ضروری زندگی آنها اقدام شود.

 

مديرمسئول كانون فرهنگي هنري شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: کمک های مومنانه به همت کانون فرهنگی شهید هاشمی نژاد و با حمايت هاي مردم، هيئت امنا و پایگاه بسیج مسجد امام حسن عسكري(ع) گرائيل محله بهشهر  برای توزیع در بین افراد کم برخوردار تهیه می شود.

 

وی گفت: در دوران مقابله با کرونا هم از ظرفیت جوانان و نوجوانان در کنار میانسالان و بزرگان مسجدی استفاده و کارهای مهمی برای مقابله با کرونا همانند بسته بندی ماسک و گان، ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی انجام شد.

 

هاشمی در ادامه سخنانش از توزیع ۵۰بسته معیشتی به همت كانون فرهنگي هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر در بین نیازمندان شهرستان بهشهر خبر داد و افزود: این کمک ها به ارزش هر بسته ۴۰۰هزار تومان در راستای کمک مومنانه توزیع شد.

 

وی اذعان کرد: حمایت بچه های مسجد امام حسن عسکری(ع) از جبهه مقابله با کرونا درقالب تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/ 286