توزیع ۳۰۵ بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان بهشهری به همت بچه های مسجد

توزیع ۳۰۵ بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان بهشهری به همت بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰
فلاح از توزیع ۳۰۵ بسته گوشت قرمز در بین نیازمندان بهشهری به همت کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان توزیع شد.

 «مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و  افزایش نیاز نیازمندان در راستای کمک به نیازمندان و دستگیری از آنان در طول سال گوشت قرمز و بسته های معیشتی در بین نیازمندان با شناسایی کانون مساجد انجام می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: در این مرحله شناسایی خانواده های نیازمند به همت ۶ کانون شهری و روستایی در بهشهر انجام و این بسته های گوشت در بین نیازمندان اطراف مسجد توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد با هدف مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمنان، جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای مساجد ایجاد شده است و خوشبختانه خدمات شایانی را در طول سال های مختلف ارائه کرده است و در دوران کرونا هم کمک کار خوبی برای نیروهای جهادی بوده است.

 

فلاح با اعلام اینکه اعضای کانون مساجد از زمان شیوع بیمای کرونا، اقدامات بسیار فراوانی از قبیل ضدعفونی معابر، تولید و توزیع ملزومات بهداشتی و بسته های معیشتی انجام دادند، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی، ۳۰۵ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونای تمام شهرستان بهشهر با همکاری فعالان کانون های فرهنگی هنری توزیع شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با بیان اینکه در این مرحله ۳۰۵ بسته گوشت در بین نیازمندان بهشهر از سوی کانون های مساجد توزیع شد، یادآور شد: هر بسته شامل یک و نیم کیلو گوشت بوده است که با شناسایی افراد نیازمند با رعایت کرامت انسانی در بین آنان توزیع شد.

پایان پیام/ 175