۸۸ نفر به همت مدیرکانون جوادالائمه (ع) قائم شهر در پیاده روی اربعین شرکت می کنند

۸۸ نفر به همت مدیرکانون جوادالائمه (ع) قائم شهر در پیاده روی اربعین شرکت می کنند

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸
۸۸ نفر در قالب دو اتوبوس به همت مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه مسجد امام رضا(ع) قائم شهر از ۱۶ مهر جهت شرکت در اربعین حسینی، اعزام می شوند.

«شمسعلی ولیزاده»، امروز (چهارشنبه 10 مهر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: 88 نفر در قالب دو اتوبوس به همت کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه (علیه السلام) قائم شهر جهت شرکت در اربعین حسینی، اعزام می شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه مسجد امام رضا(علیه السلام) قائم شهر اظهار کرد:زائرین اربعین از 16 مهر به همت این کانون از قائمشهر به این سفر معنوی و بابرکت، عزیمت می کنند و این سفر تا 30 مهر ماه، ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اعزام زائرین اربعین حسینی برای پنجمین سال متوالی، بیان کرد: کمک و یاری حضرت امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل(علیه السلام) را جهت رفع مشکلات در این سفر معنوی، ملموس و مشهود است.

 

ولیزاده ابراز کرد: تداوم امامت و رهبری، بزرگ ترین آرزو و خواسته من در سفر به کربلا و شرکت در اربعین حسینی است.

 

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه مسجد امام رضا(علیه السلام) قائم شهر، واقع در کمربندی شمالی، خیابان آزاده، کوچکسرابا اجرای برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی و همچنین انجام فعالیت هایی نظیر اسکان مسافران نوروزی، اهدای دست بافته های بانوان این کانون به مدافعان حرم، برگزاری مراسم وداع با سید جلال حبیب الله پور از شهدای مدافع حرم، برگزاری برنامه آموزشی سبک زندگی بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) واجرای ضیافت شبانه رمضان یکی از کانون های فعال به شمار می آید.

پایان پیام/ 86