برگزاری مسابقه «خانه های بهشتی» به مناسبت هفته جهانی مسجد در کازرون

برگزاری مسابقه «خانه های بهشتی» به مناسبت هفته جهانی مسجد در کازرون

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه «خانه های بهشتی» با موضوعات عکس، مقاله و دلنوشته به مناسبت هفته جهانی مسجد به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» از برگزاری مسابقه «خانه های بهشتی» با موضوعات عکس، مقاله و دلنوشته به مناسبت هفته جهانی مسجد به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون خبر داد و در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مساجد در حقیقت مرکز عبادت تلقی می شوند و باید به محلی برای تزکیه نفس و تربیت تبدیل شوند که ائمه جماعت باید اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، مساجد را سنگر مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: مساجد در ارتقاء بینش سیاسی و بصیرت افزایی نقش محوری داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین رسالت مساجد، تربیت نیروی انسانی برای آینده و اعتلای اسلام است، خاطر نشان کرد: کادر سازی، شبکه سازی از نیروهای قدرتمند، جریان‌سازی فرهنگی و گفتمان را می‌توان از اولویت‌های فرهنگی مساجد دانست که باید در دستور کار باشد و ائمه جماعت در این زمینه تلاش کنند.

شفیعی، هدف از برگزاری این مسابقه را مساجد و نقش انقلاب اسلامی و کارکردهای مسجد عنوان کرد و تصریح کرد: مسجد میعادگاه منتظران انقلابی، مسجد مأمن نوجوانان و جوانان، مسجد کانون حیات طیبه خانواده، مسجد پایگاه نشر معارف قرآن کریم، مسجد محور خدمات فرهنگی و اجتماعی و مسجد بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از موضوعات محوری مسابقه است.

وی، آخرین مهلت ارسال آثار را 15 شهریورماه 1400 اعلام و یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود شامل عکس، مقاله و دلنوشته را در قالب موضوعات پیشنهادی به zzp258@gmail.com ارسال کنند و پس از داوری به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

پایان پیام/ 130