از بررسی شخصیت سیدالساجدین(ع) در نگاه شیعه و سنی تا افتتاح مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع)

از بررسی شخصیت سیدالساجدین(ع) در نگاه شیعه و سنی تا افتتاح مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع)

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام پودینه از برگزاری نشست مجازی بررسی شخصیت امام زین العابدین(ع) از نگاه شیعه و سنی خبر داد و گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری وحمایت از محرومین بخشی ازخدماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

حجت الاسلام «مهدی پودینه» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری استان سیستان و بلوچستان در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی «امام سجاد(ع)»، اظهار کرد: در سال های گذشته که با شرایط بحران کرونا مواجه نبودیم در راستای بزرگداشت امام سجاد(ع) شب شعر با حضور شعرای اهل سنت و شیعه  به همت نهاد اهل سنت برگزار می شد که امسال به صورت مجازی نشست تخصصی بررسی شخصیت امام سجاد(ع) از نگاه شیعه و سنی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهمای استان سیسستان و بلوچستان بیان کرد: این نشست تخصصی با سخنرانی امام جمعه شهرستان خاش و مسئول نهاد آموزش اهل سنت روز نهم شهریور ماه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام پودینه از برگزاری پویش قرائت صلوات خاصه امام زین العابدین(ع) خبر داد و گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری با نام امام سجاد(ع) با هدف ارایه خدمت رسانی و کمک های مومنانه به اقشار محروم، توزیع  بسته های معیشتی به نیازمندان بخشی از خدمات ارایه شده توسط این مرکز نیکوکاری است.

 

مدیر ستاد فهمای استان سیستان و بلوچستان همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی ویژه نوجوانان در راستای برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خبر داد.

 

 یادآور می شود، در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین اللملی امام سجاد(ع) از ۱۲ تا ۲۵ محرم در استانهای مختلف و با همکاری ستادهای استانی فهما، نشست ها و وبینارها و برنامه های متنوعی در فضای مجازی و حضوری به تناسب شرایط به صورت محدود برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 40