اجرای مسابقه مجازی ۱۰ شب ۱۰ سوال عاشورایی در دهه دوم محرم

اجرای مسابقه مجازی ۱۰ شب ۱۰ سوال عاشورایی در دهه دوم محرم

تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: مسابقه مجازی ۱۰ شب ۱۰ سوال عاشورایی، یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه دوم محرم است که در حال برگزاری است که در پایان به ۱۰ نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می شود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برنامه های دهه دوم محرم، گفت: هم زمان با شب شهادت امام سجاد (ع) مراسم سوگواری همراه با سخنرانی در فضای باز برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: با توجه به شرایط فعلی این مراسم در جوار گلزار شهدای گمنام همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


وی بیان کرد: همچنین در این شب صلوات خاصه حضرت قرائت شده و از دهه دوم محرم تا به امروز، هر شب دعای هفتم صحیفه سجادیه به با هدف ترویج قرائت این دعا و نیز برای دفع ویروس منحوس کرونا قرائت می شود.


جبالبارزی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه دوم پویش قرائت روزانه دعای فرج است که با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون به صورت مجازی اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: طرح اطعام حسینی نیز هم زمان با شام شهادت امام سجاد (ع) به صورت بیرون بر اجرا شد.


وی اظهار کرد: برپایی ایستگاه سلامت یکی دیگر از برنامه های دهه دوم محرم است و در این ایستگاه تاکنون ۴۵۰ عدد ماسک یکبار مصرف به صورت رایگان توزیع شده است.


جبالبارزی اضافه کرد: همچنین ۵۰۰ بسته فرهنگی تبلیغی محرم و عاشورا ویژه گروه های سنی کودک، نوجوان و جوانان توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد عنوان کرد: مسابقه مجازی ۱۰ شب ۱۰ سوال عاشورایی، یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه دوم محرم است که در حال برگزاری است که در پایان به ۱۰ نفر برگزیده جوایز نقدی اهدا می شود.


وی یادآور شد: این مسابقه با موضوع حضور و نقش زنان در کربلا برگزار می‌شود و بر همین اساس هر شب یک سوال به صورت عکس نوشت در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود.



جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: مسابقه ۱۰ شب ۱۰ سوال و ۱۰ جایزه، با هدف آشنایی بیشتر همه گروه های سنی با زنان نقش آفرین واقعه کربلا برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586