بچه مسجدی ها پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه را برای دفع کرونا اجرا می کنند

بچه مسجدی ها پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه را برای دفع کرونا اجرا می کنند

تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۰
هاجر حیدر زاده گفت: امیدواریم با مشارکت بچه های مسجد در پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه بزودی ویروس منحوس کرونا دفع شده و بیماران شفا پیدا کنند.

 «هاجر حیدر زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه یکی از برنامه های کانون حضرت خدیجه کبری است که هم زمان با شهادت امام سجاد (ع) آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری (س) روستای اکبر آباد زهکلوت افزود: این پویش با هدف گرامیداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) و نیز ترویج صحیفه خوانی در بین اهالی روستا اجرا می شود.


وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت بچه های مسجد در پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه بزودی ویروس منحوس کرونا دفع شده و بیماران شفا پیدا کنند.


حیدر زاده ابراز کرد: چله عاشورایی نیز یکی دیگر از برنامه های کانون در ایام محرم است که ثواب قرائت روزانه زیارت عاشورا هدیه به ساحت مقدس امام حسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری (س) روستای اکبر آباد زهکلوت ادامه داد: همچنین هم زمان با شهادت امام سجاد (ع) مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و نوحه خوانی با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.


وی اظهار کرد: در ایام محرم با تاسی از سیره امام حسین (ع) در کمک به نیازمندان طرح اطعام حسینی برگزار شده و در راستای اجرای این طرح غذای نذری در بین نیازمندان توزیع می شود.


حیدر زاده اضافه کرد: همچنین آش نذری توسط بانوان مسجدی طبخ شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف در بین اهالی روستا توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری (س) روستای اکبر آباد زهکلوت در خاتمه یادآور شد: سیاه پوش کردن محله و مسجد و همچنین برپایی عزاداری از دیگر برنامه های ماه محرم بود، که هم زمان با دهه اول اجرا شد.

پایان پیام/ 586