برگزاری نشست رابطین فهما با محوریت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)

برگزاری نشست رابطین فهما با محوریت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)

تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در نظر داریم صبح روز پنج شنبه نشستی با حضور تعدادی از رابطین فهمای شهرستان جیرفت با محوریت مقام شامخ این امام همام را برگزار کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در خصوص برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، گفت: در نظر داریم صبح روز پنج شنبه نشستی با حضور تعدادی از رابطین فهمای شهرستان جیرفت با محوریت مقام شامخ این امام همام را برگزار کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به شرایط فعلی، نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) با تعداد محدود همراه با رعایت نکات بهداشتی و با حضور یک کارشناس دین برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: این نشست در تداوم سلسله نشست های کنگره بین المللی بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) برگزار می شود و امیدواریم با برگزاری این نشست بتوانیم در معرفی شخصیت والای این امام همام گام برداریم.


خوبی زاده یادآور شد: از ابتدای ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) در اولین اقدام هم زمان با شب شهادت، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء صلوات خاصه آن حضرت از ماذنه های مساجد پخش شده و همچنین در فضای مجازی نیز در قالب عکس نوشت و کلیپ منتشر شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: همچنین تعدادی از کانون های فرهنگی هنری منطقه مسابقه حفظ صلوات خاصه امام سجاد (ع) و دعای هفتم صحیفه سجادیه را برگزار کردند.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در راستای ترویج  قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در ایام عزاداری محرم، اقدام به راه اندازی پویش قرائت این دعای پر فیض کرده اند تا در لبیک به ندای رهبری با قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا دفع شود.


خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این ایام برگزاری مراسم سوگواری همراه با سخنرانی در باب سبک زندگی و سیره امام سجاد (ع) است که هم زمان با سالروز شهادت این امام همام اجرا شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: همچنین به همت بچه های مسجدی عضو کانون های مساجد، در این ایام طرح اطعام نیازمندان اجرا شد.

پایان پیام/ 586