خدمه موکب علمداران حسینی جویبار جمعه راهی عراق می شوند

خدمه موکب علمداران حسینی جویبار جمعه راهی عراق می شوند

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۸
اسدی لاریمی گفت: خدمه موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار، (جمعه ۱۲ مهر) بعد ازاقامه نماز جمعه با بدرقه مردم عاشق اهل بیت (علیهم السلام) به سمت عراق، حرکت می کنند.

«علی اسدی لاریمی»، امروز (سه شنبه 9 مهرماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: خدمه موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار، (جمعه 12 مهر) بعد از اقامه نماز جمعه با بدرقه مردم خوب و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به سمت عراق، حرکت می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری محراب مسجد شهدا لاریم جویبار اظهار کرد: این موکب با 40 نفر خادم در استان واسط، مسجد جامعه الرسول شهر کوت عراق، مستقر خواهد شد.

 

اسدی لاریمی بیان کرد: 75 هزار نفر از زائرین اربعین در سال گذشته از اطعام دهی سه وعده غذا، بهره مند شدند و همچنین زائرین می توانند علاوه بر غذا از اسکان این موکب، بهره مند شوند.

 

وی ابراز کرد: دو نوشته بر پشت دو کوله پشتی «تمام قدم هایم را نذر ظهورت کردم، آقاجان» و «آقاجان اگر ندیدمت و نشناختمت، سلام علیکم»از بهترین خاطرات بسیار تاثیرگذار و مانا بود که از اربعین حسینی، برای من جاودانه مانده است چرا که زائرین به عشق حسین(علیه السلام) به این وادی، وارد می شوند.

 

اسدی لاریمی، «خدایا! ما را لایق این گردان که حسینی باشیم و حسینی بمیریم» را آرزوی خود عنوان کرد و گفت: هنگامی که نگاه زیبا به اربعین حسینی باشد تمام مشکلات خستگی راه، رفع می شود و باید با نگاه و دید زیبا به سفر اربعین، رفت.

 

وی یادآور شد: موکب علمداران حسینی شهرستان جویبار با کمک مردمی، لوازم مورد نیاز خویش نظیر برنج و ... را تهیه کرده است و جویباری ها با عشق و ارادت ویژه به یاری این موکب، شتافتند.

پایان پیام/ 86