راه‌اندازی نهضت صحیفه‌سجادیه خوانی در مساجد استان تهران

راه‌اندازی نهضت صحیفه‌سجادیه خوانی در مساجد استان تهران

تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰
براتی از راه اندازی نهضت صحیفه سجادیه‌خوانی در بیش از ۱۳۰۰ هزار مسجد استان تهران خبر داد.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهمای استان تهران در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از راه اندازی نهضت صحیفه سجادیه‌خوانی در بیش از ۱۳۰۰ هزار مسجد استان تهران خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری این طرح برای دومین سال در استان تهران گفت: ستاد کانونهای مساجد استان سعی خود را بکار می بندد تا این طرح با کمک کانونهای فرهنگی هنری مساجد در سطح تهران اجرا شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران بیان کرد: امیداریم با آغاز این در استان  ابعاد گسترده صحیفه سجادیه را به جامعه معرفی کنیم واجرای کشوری این طرح از اهداف دیگر ما است که امیدواریم بتوانیم در مساجد آن را پیگیری کرده و در تمامی مساجد کشور اجرایی کنیم.

 

براتی اظهار امیدواری کرد که بتواند کتابی را با زبان ساده در خصوص معرفی صحیفه سجادیه برای نوجوانان و جوانان به نگارش درآورد صحیفه، زبور آل محمد است،صحیفه، انجیل اهل بیت است و صحیفه اخت القرآن است.

وی گفت: صحیفه سجادیه دارای مضامین بسیار بلند عرفانی است که می تواند برای همه افراد مفید و موثر باشد.ایشان اظهار ناراحتی کرد از اینکه این کتاب ارزشمند در بین ما شیعیان بسیار مهجور است و کمتر از ارزش این کتاب واقف هستیم..

پایان پیام/ 704