اجرای برنامه «کوچه به کوچه» در کانون «پیمان غدیر» جهرم

اجرای برنامه «کوچه به کوچه» در کانون «پیمان غدیر» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
پاشه از اجرای برنامه هفتگی «کوچه به کوچه» با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «کوچه به کوچه» عنوان طرحی در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» است که به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: در این برنامه هر هفته میهمان یک کوچه از کوچه های شهر جهرم بوده و به اجرای مراسم روضه خوانی پرداخته می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه که از سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا آغاز شده در فضای باز و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

پاشه خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه هر هفته از یک شهید گران قدر دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید تا یاد و خاطره شهدا نیز گرامی داشته شود.

 

وی برگزاری عزاداری به سبک نو، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و برنامه روضه خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از اهداف برنامه «کوچه به کوچه» در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم گفت: در برنامه ای که امشب برگزار می شود، حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان»، مدیر پیشین کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به روضه خوانی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین این برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس پایان می یابد.

 

پاشه با دعوت از اهالی مسجد برای شرکت در این برنامه، گفت: برنامه «کوچه به کوچه» امشب و با حضور بچه های مسجد از ساعت 21 در کوچه «شهید سعید قناعتیان» برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691