برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه در کانون «امام موسی کاظم (ع)» جهرم

برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه در کانون «امام موسی کاظم (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
ابراهیمی از برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه با ارائه گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان در کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم خبر داد.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ضرورت مهارت آموزی لازمه نسل جوان و نوجوان امروز جامعه است تا ضمن فرا گرفتن آموزش های مختلف برای خود و شهروندان موثر باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم افزود: این کانون فرهنگی و هنری نیز سعی دارد با ترویج مهارت آموزی زمینه فراگیری فنون مختلف را برای بچه های مسجد مهیا کند.

 

وی بیان کرد: از جمله دوره های آموزشی که نیازمند جامعه به ویژه بچه های مسجد است، فراگیری امداد و کمک های اولیه بوده که این مهم مد نظر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» قرار گرفته است.

 

ابراهیمی ادامه داد: در این دوره آموزشی قرار است بچه های مسجد با انواع روش های امداد رسانی به مصدومان و آسیب دیدگان سوانح و حوادث مختلف آشنا شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: هر کدام از بچه های مسجد در سنین مختلف که تمایل به شرکت در دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه دارند می توانند با نام نویسی در این دوره به فراگیری علوم و فنون امداد و نجات بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)»، عنوان کرد: این برنامه با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: در پایان نیز به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی پس از آزمون های عملی و تئوری گواهینامه معتبر جمعیت هلال احمر اعطا می شود.

 

پایان پیام/ 691