بچه مسجدهای کانون شهید ابراهیم هادی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه پیوستند

بچه مسجدهای کانون شهید ابراهیم هادی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه پیوستند

تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
الهه افتخاری گفت: یکی از فعالیت های کانون به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، پیوستن بچه مسجدهای کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه است.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، پیوستن بچه های مسجدی کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی به پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه است.



مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت بیان کرد: این پویش هم زمان با شب شهادت امام سجاد (ع) شروع شده است و بر همین اساس هر شب دعای هفتم صحیفه سجادیه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء قرائت شده و از بلندگوهای مسجد نیز پخش می شود.


وی صحیفه سجادیه را میراثی گرانبها قلمداد کرد و افزود: صحیفه سجادیه یکی از ارزشمندترین کتاب هایی است که باید مطالعه آن مورد توجه قرار گیرد چرا که قطعا بهره مندی از دعاها و مضامین آنها، آثار و برکات فراوانی برای ما بهمراه دارد.


افتخاری ابراز کرد: این مهم را می توان از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع بلای کرونا، دریافت.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت اظهار کرد: هدف از اجرای پویش قرائت دعای صحیفه سجادیه، آشنایی و انس نمازگزاران با این کتاب ارزشمند و ترویج معارف آن است.


وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع)، برگزاری مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و نوحه خوانی بود.


افتخاری در خاتمه عنوان کرد: در ایام شهادت امام سجاد (ع) با تاسی از سیره این امام همام در یاری رساندن به فقرا و نیازمندان، طرح اطعام نیازمندان با جلب کمک های خیرین اجرا شد.

پایان پیام/ 586