حمایت از نیازمندان کتابخوان تازه ترین فعالیت کانون نورالرضا

حمایت از نیازمندان کتابخوان تازه ترین فعالیت کانون نورالرضا

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
محمد مهدوی گفت: با توجه به اهمیت افزایش سطح مطالعه در جامعه به ویژه اقشار محروم و کم برخوردار بنابراین قصد داریم از افراد کتابخوان نیازمند حمایت کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری نورالرضا، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از اولویت برنامه های فرهنگی این کانون است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: با توجه به اهمیت افزایش سطح مطالعه در جامعه به ویژه اقشار محروم و کم برخوردار بنابراین قصد داریم از افراد کتابخوان نیازمند حمایت کنیم.


وی بیان کرد: هدف از این اقدام حمایت، تشویق و ترغیب افراد نیازمند به مطالعه بیشتر و پی بردن به اهمیت و ارزش مطالعه کردن است.


مهدوی ابراز کرد: کمک های ما در طرح حمایت از نیازمندان کتابخوان کمی متفاوت است به طور مثال ابتدا پس از شناسایی این افراد، علاوه بر توزیع کتاب، بسته های حمایتی شامل اقلام خوراکی و پوشاکی نیز به آنها اهدا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: در این طرح حتی افراد نیازمند بی سواد که تمایل به با سواد شدن و مطالعه دارند نیز مورد حمایت های ما قرار می گیرند.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از تازه ترین فعالیت های کانون نورالرضا، راه اندازی پویش حمایت از دانش آموزان نیازمند جنوب کرمان است که بر همین اساس قصد داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین این پویش را اجرا کنیم.


مهدوی اضافه کرد: در راستای اجرای پویش حمایت از دانش آموزان نیازمند، کیف، کفش، کتاب درسی و نوشت افزار خریداری شده و در بین دانش آموزان نیازمند هفت شهرستان توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد یادآور شد: چند سالی است که در فصل تابستان و در آستانه ماه مهر این پویش را با کمک بچه های مسجد کانون و خیرین اجرا می کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این پویش، هیچ دانش آموز نیازمندی در سطح جنوب کرمان از تحصیل باز نماند.

پایان پیام/ 586