اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد (ع) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد (ع) به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
شفیعی از اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در سالروز شهادت امام سجاد (ع) به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام زین العابدین (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مداومت در خواندن دعای هفتم صحیفه سجادیه جهت جلوگیری حفظ کشور عزیزمان از بلایا و مصائب و سلامتی مردم مومن و شریف ایران، کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اقدام به اجرای پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه کرده است که همزمان با شهادت امام سجاد (ع) آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: این پویش با هدف بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) و نیز ترویج صحیفه خوانی و به نیت دفع بلای کرونا و شفای بیماران اجرا می شود.

وی با بیان این مطلب که پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه به صورت حضوری و مجازی اجرا می شود، افزود: در اجرای حضوری این پویش، همزمان با شهادت امام سجاد (ع) دعای هفتم صحیفه سجادیه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد «الزهرا (س)» قرائت می شود و در پویش مجازی نیز صوت این دعا روزانه در گروه کانون به اشتراک گذاشته می شود تا بچه های مسجد همراه با گوش دادن به این صوت، دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت کنند.

شفیعی بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از برنامه های کانون برشمرد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای این ویژه برنامه ها گامی هر چند کوچک در معرفی شخصیت و مقام شامخ امام سجاد (ع) برداریم.

وی در خاتمه این ایام را فرصت مناسبی برای ترویج و گسترش معارف اهل بیت (ع) برشمرد و تأکید کرد: کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون سعی دارد از طریق اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) نهایت بهره را ببرد تا بتواند به معرفی شخصیت و مقام شامخ آن حضرت بپردازد.

پایان پیام/ 130