عرضه لوازم تحریر تعاونی ویژه بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)»

عرضه لوازم تحریر تعاونی ویژه بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
حضوری گفت: انواع لوازم تحریر به نرخ تعاونی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» عرضه می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با راه اندازی فروشگاه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» اقلام و محصولات مورد نیاز خانواده های مسجدی به نرخ عمده با تخفیف ویژه عرضه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و فصل درس و مدرسه، عمدتاً نیازهای خانواده ها به سمت خرید لوازم تحریر سوق پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: وجود لوازم تحریرهای متنوع با قیمت های گران سبب شده تا خانواده ها برای تهیه این لوازم با مشکل رو به رو شوند.

 

حضوری بیان کرد: از این رو، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با برنامه ریزی هایی که انجام داده در صدد تامین این اقلام ویژه دانش آموزان با نرخ کمتر از فروشگاه های سطح شهر بوده است.

 

وی عنوان کرد: اقلام موجود در این فروشگاه ویژه گروه های سنی مختلف دانش آموزان است که در قالب بسته های متنوع عرضه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم ادامه داد: عرضه بسته لوازم تحریر در این کانون فرهنگی و هنری در قالب گروه های دانش آموزی به سه دسته اول تا ششم، هفتم تا نهم و دهم تا دوازهم تقسیم بندی شده است.

 

وی گفت: فروش ویژه لوازم تحریر در فروشگاه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به صورت تک فروشی و بسته ای ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوم انجام می شود.

 

حضوری در پایان اظهار کرد: دانش آموزان عضو این کانون فرهنگی و هنری می توانند هر شب از ساعت 19 تا 22 با مراجعه به فروشگاه این کانون لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند.

 

پایان پیام/ 691