پخش مستند «سازمان ترور» کاری از کانون «دوستان آسمانی» در فضای مجازی

پخش مستند «سازمان ترور» کاری از کانون «دوستان آسمانی» در فضای مجازی

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
گواهیان از پخش مستند «سازمان ترور» تولید شده در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در شبکه های اجتماعی خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مجموعه «سازمان ترور» کاری از بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که به سفارس سازمان هنری و رسانه ای «اوج» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به محتوای این مستند اشاره کرد و افزود: «سازمان ترور» به بررسی گروه های تروریستی در ایران از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز می پردازد.

 

وی بیان کرد: این مستند به چگونگی شکل گیری گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق (منافقین)، بنیانگذاران آن، خط فکری این سازمان و ... می پردازد.

 

 گواهیان عنوان کرد: چگونگی شکل گیری سازمان ترور و بنیانگذاران پنهان و آشکار منافقین، دلایل تغییر ایدئولوژیک سازمان و بازخوردهای این تصمیم، انحرافات فکری بنیانگذاران این سازمان، تغییر ایدئولوژیک سازمان و همچنین مشی مسلحانه آن و... از جمله محتویات مستند «سازمان ترور» است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه این مستند در قسمت های مختلف تهیه شده است، گفت: بازنشر مستند «سازمان ترور» در شبکه های اجتماعی مربوط به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در حال پخش است.

 

وی خاطرنشان کرد: مستند «سازمان ترور» پیش از این و در قسمت های متوالی از شبکه «مستند» سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.

 

به گزارش شبستان،‌ گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بیش از 10 سال است در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام برتر شده است.

 

تولیدات مرکز برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی و جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

مقام اول در جشنواره استان ایثار، جشنواره کشوری حضور، جشنواره فیلم ره آورد سرزمین نور، جشنواره استانی ادارات برق، جشنواره استانی ققنوس، همکاری با شبکه ها بین المللی مقاومت اسلامی و... تنها بخشی از دستاوردهای گروه رسانه ای «ماح» بوده است.

 

پایان پیام/ 691