نمایشگاه عکس «از عاشورا تا اربعین» در مواکب‌الاتحاد برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس «از عاشورا تا اربعین» در مواکب‌الاتحاد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام شکری از برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «وقایع بعد از عاشورا تا اربعین» به چهار زبان در «مواکب الاتحاد» کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان: آیین تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) و بدرقه خادمین مواکب الاتحاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور «سعید اوحدی»، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صبح امروز جمعه ۱۲ مهرماه در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

حجت الاسلام «کاظم شکری»، در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه عکسی با عنوان وقایع بعد از عاشورا تا اربعین در قالب عکس به چهار زبان به تصویر کشیده شده است که در «مواکب الاتحاد» ارائه می شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: یک نمایشگاه نیز با هدف ارائه ماکت از حرمین شریفین طراحی شده است که در کربلای معلی هم اکنون برپاست.

 

حجت الاسلام شکری همچنین از برپایی موکبی در «طریق العلما» عمود ۲۶۷ برای اولین بار از سوی کانون فرهنگی «محبین» خبرداد و گفت: در شهر کربلا در «حی النقیب» نیز موکب داریم که اسکان و پذیرایی از زائران را انجام می دهند.

پایان پیام/ 376