عزاداری نوجوانان کانون «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

عزاداری نوجوانان کانون «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
حضوری گفت: در برنامه ای به همت نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، گفت: نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)، به اجرای برنامه عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: در این برنامه که به میزبانی یکی از نوجوانان مسجدی انجام شد، بچه های مسجد با حضور در منزل این عضو کانون به عزاداری پرداختند.

 

وی بیان کرد: این برنامه با نوحه خوانی و مرثیه سرایی 2 نوجوان کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) همراه بود و بچه های مسجد همراه با نوای ذاکران اهل بیت (ع) به سینه زنی پرداختند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین یکی از مربیان بچه های رده سنی نوجوانان این کانون فرهنگی و هنری در سخنانی در مورد ویژگی ها و شاخصه های امام سجاد (ع) پرداخت.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این برنامه عزاداری و سوگواری در فضای باز برگزار شد و بچه های مسجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی به عزداری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان گفت: همچنین قرائت زیارت عاشورای حسینی توسط بچه های مسجد دیگر برنامه های این برنامه عزاداری و سوگواری را تشکیل می داد.

پایان پیام/ 691