آثار ارسالی به طرح قرآنی ۱۴۵۵ داوری می‌شوند/ ارسال ۱۵۷۲ اثر به ۳ رواق

آثار ارسالی به طرح قرآنی ۱۴۵۵ داوری می‌شوند/ ارسال ۱۵۷۲ اثر به ۳ رواق

تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰
داوری آثار ارسالی به طرح قرآنی ۱۴۵۵ در رواق‌های‌ قلم، ترنج و فیلم شامل ۱۵۷۲ اثر با حضور داوران برجسته در ستاد فهما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، داوری آثار ارسالی به طرح قرآنی 1455 در رواق های قلم، ترنج و فیلم فردا (یکشنبه، 14 شهریور ماه) در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش، آمار آثار ارسالی به رواق های مذکور در این طرح ملی به شرح ذیل است:

 

در رواق قلم 110 اثر در رشته داستان و 200 اثر در رشته شعر به دبیرخانه ارسال شده است. در رواق ترنج نیز در رشته پوستر و عکس نوشت 380 اثر، در رشته نقاشی 307 اثر، در رشته عکاسی 111 اثر و در رشته خوشنویسی 421 اثر ارسال شده است.

 

علاوه بر این در رواق فیلم 43 فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال شده تا در مجموع 1572 اثر برای کسب رتبه های برتر با یکدیگر به رقابت بپردازند.        

 

این گزارش می افزاید: انسیه شاه حسینی در رواق فیلم، استاد امینی در رشته های شعر و داستان و کشاورز در رشته های نقاشی، گرافیک، عکاسی، پوستر و خوشنویسی داوری این جشنواره را انجام می دهند.

 

گفتنی است، طرح قرآنی 1455 به همت شبکه قرآن و معارف سیما و به همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ویژه تابستان 1400 در حال اجرا است.

 

 

پایان پیام/ 9