مسابقه حفظ و مفاهیم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ برگزار می شود

مسابقه حفظ و مفاهیم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری مسابقه حفظ و مفاهیم طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ به‌صورت سراسری و به مدت یک هفته خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به آزمون نهایی طرح قرآنی ۱۴۵۵ در دو بخش حفظ و مفاهیم اظهارکرد: این آزمون به صورت سراسری از روز گذشته(شنبه، ۱۳ شهریور) آغاز شده و تا پنج شنبه( ۱۸ شهریور) به مدت یک هفته از طریق سامانه lms.telavat.com برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این طرح ملی به صورت مشترک با شبكه قرآن و معارف سيما با شعار " قرآن، اميد، زندگی" در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور و به تبع آن گیلان اجرا شد افزود: سوالات بخش مفاهیم شامل ۱۵ سوال است که از بین ۷۰ سوالی که در طول ۷۰ روز اجرای طرح به اطلاع عموم رسیده است بصورت قرعه انتخاب شده است.

 

وی آزمون بخش حفظ را از متن ۷۰ آیه طرح و شامل ۱۵ سوال برشمرد و تصریح کرد: افرادی که بتوانند به ۷۰ درصد سوالات پاسخ صحیح دهند به مرحله قرعه‌کشی راه خواهند یافت.

 

رضوانی نژاد جوایز این مسابقه را مورد اشاره قرار داد که ۳۱۳ جایزه سه میلیون ریالی را شامل می‌شود و بییان کرد: شرکت در این دو رشته برای عموم آزاد است، رده سنی خاصی ندارد و هر فرد می‌تواند در هر دو رشته شرکت کند.

 

وی با بیان اینکه قرعه‌کشی آزمون نهایی رشته‌های حفظ و مفاهیم جمعه( ۱۹ شهریور) در برنامه اختتامیه طرح قرآنی به‌صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ برگزار می‌شود اعلام کرد: نتایج قرعه کشی آزمون نهایی از طریق سایت شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ 84